Referitor la notificarea transmisă de către compania Philips în data de 14 iunie cu privire la identificarea unor probleme la unele ventilatoare PAP dedicate uzului, revenim cu următoarele precizări legate de procesul de returnare a aparatelor afectate comunicat de către producătorul Philips coroborate cu recomandările emise de către Agenția Națională a Medicamentului și Dispozitivelor Medicale (ANMDM).
Compania Linde Gaz România a demarat procesul de transmitere către producătorul Philips a informațiilor legate de toate dispozitivele afectate vândute și închiriate către pacienți prin rețeaua proprie și va înregistra datele de identificare ale acestor aparate pe platforma online pusă la dispoziție de către Philips, astfel încât repararea sau înlocuirea acestora să fie luată în considerare de către producător.
Subliniem faptul că dvs. ca și utilizator nu trebuie să întreprindeți nicio acțiune în această etapă, compania Linde în calitate de distribuitor autorizat Philips va raporta aceste dispozitive producătorului și va ține legătura permanent cu acesta.
Veți fi informați despre procesul de înlocuire sau reparații a acestor aparate de îndată ce aceste informații ne vor fi transmise de către producător.
Pentru informații referitoare la tipurile de aparate afectate, întrebări frecvente și alte informații utile puteți accesa website-ul companiei Philips. De asemenea, pentru eventuale întrebări și clarificări puteți lua legătura direct cu reprezentantul Linde din zona dvs. sau să apelați următoarele numere de telefon TELVERDE:
Call Center Linde Gaz România 0800 030 123
Call Center Philips 0800 672 533
Linde Gaz România